• Foto del escritorOur Passion Les Falles

Comunicat oficial Gremi Artesà d'Artistes Fallers

Comunicat oficial del Gremi Artesà d'Artistes Fallers de València davant la suspensió de les #Falles20.

<<València a 14 de maig de 2020

El Gremi Artesà d’Artistes Fallers de València compartí com a integrant més de la Festa el pesar per la suspensió de les Falles 2020 el passat març. I no és menys dolorosa una cancel·lació definitiva. Però en l’esperit de a la falla està resurgir de les cendres. Recordeu: Açò també passarà.

Ahir vesprada en l’Ajuntament de València amb l’Alcalde Joan Ribó, el Regidor de Cultura Festiva Carlos Galiana i representants de les diverses entitats del món de les Falles de la ciutat de València, vam fer palés tal esperit amb un seguit d’accions, les quals van a paliar la incertessa inicial de tallers i comissions falleres respecte a les conseqüències de la no celebració de les Falles per causa d’esta pandèmia mundial del COVID-19. Per damunt de tot està la salut.

Tal com exposaren en roda de premsa l’Alcalde i el Concejal, les accions a empendre van ser acordades per concens per les parts reunides; i aquelles implicaran seguir conversant amb estaments governamentals i culturals autonòmics, nacionals i internacionals per tal de conseguir subvencions i crèdit per tots i cadascún dels sectors implicats en la Festa de les Falles.

Pel que respecta al nostre col·lectiu dels artistes fallers, el compromís d’executar els exercicis 2020-2021 i 2021-2022 contractant cada any a partir de un mínim marcat respecte a la subvenció municipal, garanteix l’activitat del taller i, per tant, el no tancar.

Per últim volem agrair les moltes mostres d’afecte, recoltzament i atenció que fallers i falleres, mitjans de comunicació, amics i amigues i la societat valenciana en general ens heu demostrat estos mesos.

Ens veurem en les Falles 2021 >>